luni, 7 septembrie 2009

La multi ani.. si o zi libera!

Astazi e ziua mea libera.
E un fel de a spune...
Saptamana trecuta am filmat zilnic, am vrut sa profitam de zilele insorite, astazi am luat o scurta pauza si de maine incepem iar filmarile, caci calatorului ii sta bine pe drum.

Dar, probabil va intrebati pentru cine acel "La multi ani" , ei bine este pentru dragul meu prieten, poetul Dan Mircea Cipariu, care isi sarbatoreste azi ziua de nastere. Stie el ce ii urez.. numai lucruri minunate - asa ca el.

Vernisajul de ieri de la Mogosoaia, al celor opt minunati artisti, a iesit foarte bine - chiar daca vremea nu putem spune ca a tinut cu noi, totusi atmosfera a fost una foarte calda.
Atasez aici cateva fotografii ca sa vedeti ce ati ratat:







Eu ma retrag la cana mea cu ceai ca sa-mi incarc bateriile pentru zilele viitoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu