joi, 24 septembrie 2009

Avanpremiera oficiala: "Amintiri din epoca de aur" - parte intai

Astazi la ora 19.30 la Cinema Studio a avut loc avanpremiera filmului "Amintiri din epoca de aur - Tovarasi, frumoasa e viata! " productia colectiva scrisa de Cristian Mungiu si regizata de acesta impreuna cu Ioana Uricaru, Hanno Höfer, Razvan Marculescu si Constantin Popescu.

Evident ca am fost prezenti la eveniment si am profitat de moment si i-am luat un interviu lui Cristian Mungiu, interviu care o sa fie difuzat in prima editie "Art@.ro" din grila de toamna, pe TVRCultural- in cadrul rubricii de film pe care o prezint.
Si normal ca nu am putut sa ne abtinem si am facut un interviu ceva mai inedit, va las mai jos o mostra facuta cu telefonul personal, asta doar ca sa va starnesc curiozitatea si sa urmariti emsiunea in octombrie.
O sa revin zilele viitoare cu informatii legate de orele de difuzare atat ale rolelor cat si pentru "Art@.ro"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu