sâmbătă, 5 septembrie 2009

4x4 la Mogosoaia

Nu am mai scris pe blog in ultimele zile din motive obiective, am cam fost pe strazi si am filmat.
Ne pregatim sarguinciosi pentru noua grila TVRCultural care o sa inceapa pe 5 octombrie.

Dar pana atunci, va anunt ca maine o sa aiba loc vernisajul expozitiei "4x4 Instalatie de carte".
Acesta este un proiect initiat de poetul Dan Mircea Cipariu si de artistul vizual Mihai Zgondoiu. Vernisajul este rezultatul unei munci pe care patru poeti si patru artisti vizuali au depus-o intre 27 iulie si 4 august la Palatul Mogosoaia.
Noi am fost si in acea perioada si i-am filmat in timp ce lucrau.
Acolo s-a nascut o echipa minunata formata din poetii: Dan Mircea Cipariu, Andra Rotaru, Robert Şerban, Florina Zaharia si artistii vizuali: Francisc Chiuariu, Marian Dobre, Simona Vilău, Mihai Zgondoiu.

"Fiecare artist vizual şi-a ales poetul cu care a conceput şi realizat o carte-obiect-experiment. Artistul vizual şi poetul nu şi-au “ilustrat” unul celuilalt opera pe care au creat-o la Mogoşoaia, ci au stabili un concept sau o matrice stilistică pentru “firul roşu conducător” al cărţii-obiect."

Asadar daca va intereseaza sa va petreceti dupa-amiaza de duminica, 6 septembrie, intr-un loc minunat langa Bucuresti, intr-o companie selecta, va invit la vernisajul: "4x4 Instalatie de carte" la Palatul Mogosoaia, la ora 18.
Eu o sa fiu acolo pentru a filma finalul reportajului despre proiect... rezultatul muncii creatoare.



(pentru detalii : http://www.4x4project.blogspot.com)

Un comentariu: