duminică, 20 septembrie 2009

Incet, incet

Am terminat de filmat promoul pentru role, probabil saptamana viitoare o sa inceapa sa apara pe post. Ne-am jucat putin cu ideile pe care TvrCultural vrea sa le transmita si, zic eu, a iesit ceva foarte dragut.

In rest, am filmat zi de zi ca sa mai prindem vreme frumosa pe strazi.
Cel mai probabil ori saptamana viitoare ori cel tarziu peste doua saptamani o sa incep filmarile si pentru rubrica de film din cadrul emisiunii "Art@.ro", o sa va spun pe parcurs mai multe.

Eu stiu sigur ca am ratat Targul de antichitati, daca a fost cineva pe acolo si are impresii sa le impartaseasca.

Apropo daca nu ati vazut inca "Poker" in regia lui Alexandru Tocilescu, la Teatrul de comedie - cu George Mihaita, Vladimir Gaitan, Valentin Teodosiu, Simona Stoicescu/ Catalina Ionescu/ Aniela Petreanu - nu-l ratati azi la ora 19.00, fiind tot in cadrul Zilelor Bucurestiului intrarea o sa fie libera.

Zilele viitoare o sa vin cu noutati despre grila de toamna TvrCultural, despre noile emisiuni,dar si despre cele vechi in forme noi!

Un sfarsit de weekend placut va urez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu