vineri, 6 august 2010

De vara...

O vara plina.
Plina de schimbari, de oameni noi, de locuri noi...
Invat cate ceva din tot ce traiesc zi de zi; si zi de zi ma bucur de tot ce e in jurul meu.
Am invatat ca si esecul este un mod de e a evolua.
Poate ca suna a cliseu.. dar cred ca tot ceea ce invat zi de zi o ma ajuta sa devin un om mai bun, mai cumpatat, mai fericit...

Din toamna o sa aiba loc niste schimbari destul de mari.
Nu va spun de pe acum, ca sa nu stric surpriza, dar va promit ca nu o sa "scapati" de "Cu rolele prin Bucuresti".

Si cum facultatea s-a terminat, din toamna voi incepe inca una, ca sa nu spun ca mi s-a terminat studentia.
De la actorie am schimbat putin domeniul spre psihologie. Universitatea de Vest din Timisoara mi-a acceptat dosarul, iar eu o sa fiu iar boboaca.

Imi place foarte mult sa invat, si cred ca sunt la varsta la care cam asta e treaba mea, sa invat si iar sa invat.

Asadar.. cu gandul la toamna plina ce urmeaza... ma mai bucur de ceva zile de vara.

Cu drag, dintr-o vacanta ciudat de frumoasa,


2 comentarii:

  1. Si eu as vrea sa dau la psihologie,numai ca amm ramas putin dezamagit de facultate si anume kand am fost eu sa ma inscriu vreau sa spun ca era plin numai de cocalari pe akolo si de asta,am cam ramas putin dezamagit,iar acum in toamna ma gandesc dak sa imi pun dosarul la psiho deoarece atunci nu mi l-am pus sau la relati publice....

    RăspundețiȘtergere