vineri, 21 mai 2010

Schimbari de program...

S-au schimbat unele lucruri in programul meu, mai precis spectacolul de astazi s-a anulat, dar o sa jucam "12" saptamana viitoare atat inainte de Gala Absolventilor cat si in gala, deci mai sunt sanse pentru cei care erau interesati.

Maine dimineata impreuna cu trupa de improvizatie voi pleca la Babadag, pentru cei care sunt in zona invitatia ramane valabila, maine seara va asteptam sa improvizam impreuna.

Am o perioada foarte agitata, din fericire examenul de licenta e pe jumatate terminat, mai avem de sustinut doar probele orale, deci jumatate din emotii s-au dus.

Astazi am reusit sa filmam si editia "Cu rolele prin Bucuresti" care intra luni pe post.
O sa fie o editie draga mie, pentru ca o sa va povestesc cate ceva despre Piata Amzei; iar pe mine ma leaga foarte multe de acest loc din Bucuresti, pentru ca mi-am petrecut ceva ani prin zona - am invatat la Scoala generala nr.5 "Corneliu M. Popescu" - si pastrez mutle amintiri frumoase din perioada aia.
Astazi am descoperit ca s-au schimbat destul de multe pe acolo, dar povestile sunt nemuritoare asa ca o parte din istoria acestei zone din Bucuresti o s-o aflati de lunea viitoare in emisiune.

Cam atat pentru acum, mai am un sac de povesti pe care vreau sa le impartasesc cu voi, si promit sa-mi fac timp sa le scriu aici, dar pana atunci, va astept in continuare mailurile pe " amamunteanu@yahoo.com", si imi cer scuze pentru a mia oara fata de cei care nu au primit inca un raspuns de la mine, dar promit ca niciun mail nu ramane fara raspuns.

Cu drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu