sâmbătă, 29 mai 2010

A inceput...

Ieri, 28 mai , a inceput Gala Absolventilor UNATC.
Urmeaza o saptamana si ceva in care facultatea nostra va asteapta in salile de spectacol pentru a va arata pentru ce am muncit 3 ani de zile.
Atat absolventii primului ciclu de invatamant , cat si masteranzi - au pregatit in total cam 70 de spectacole.

Ieri in deschidere am jucat ultimul spectacol de Teatru Sport. Am avut emotii ca la primul, dar ne-am bucurat de fiecare secunda petrecuta alaturi de publicul nostru drag.
Ultimele titluri de poveste, teme de discurs, ultimul tir al intrebarilor, ultimele cantece si ultima numaratoare. Probabil ca o sa pastram pentru totdeauna amintirea acestui spectacol in suflet.
Dar daca pentru unii dintre noi a fost ultimul spectacol de Teatru Sport din Sala Berlogea, spectatorii mai au o sansa sa rada impreuna cu cea de-a doua distributie, pe data de 3 iunie, tot in Sala Berlogea, de la ora 20.00.

Astazi ma asteapta un alt moment emotionant, vom juca "12".
Desi stim ca nu este ultimul spectacol, asta pentru ca pe 15 iunie o sa mai jucam in cadrul unui festival; cu toate astea emotiile sunt extraordinar de mari avand in vedere ca de data asta jucam in Gala Absolventilor.
"12" este un spectacol greu dar frumos, pe care Emanuel Parvu a avut curajul sa-l regizeze, iar noi am ajuns sa ne indragostim de el, fiind pentru majoritatea dintre noi spectacolul de licenta, si deci de absolvire.

Va invit in numar cat mai mare astazi, de la ora 20.00, in Sala Berlogea.
Iar pana pe 8 iunie va asteptam sa faceti cunostinta cu... noua generatie de actori.


Cu drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu