luni, 31 august 2009

Inceput de toamna...

De maine oficial incepe toamna.
Inca doua saptamani pana cand elevii vor incepe scoala.
Inca o luna pana cand studentii vor incepe facultatea.
In functie de concediu multi dintre dumneavoastra vor incepe munca.

Noi, echipa de pe role, nu am asteptat toamna si ne-am si pus pe treaba.
In weekend ne-am strans si am inceput usor, usor.
Pentru inceput schimbam promo-ul. O sa fie ceva dragut, sper sa va placa, pana acum am filmat doar o parte din el.
Am inceput sa filmam si pe strazi si desi din multe alte puncte de vedere se preconizeaza o toamna agitata, eu o sa incerc sa ma tin de promisiune : sa va deconectez de la agitatie pentru 5 minute.

Pe de alta parte cei de la Teatrul Metropolis am auzit ca s-au pus si ei pe treaba, asadar stagiunea lor incepe cu un nou spectacol "Fantoma, dragostea mea!", o montare a regizorului Serban Puiu. In rolurile principale, Gabriela Popescu, Marius Florea Vizante, Monica Davidescu si Alexandra Velniciuc. Spectacolul se va juca în avanpremiera, patru seri la rând, din 3 şi pana in 6 septembrie.
Din pacate eu nu o sa am cum sa ajung la la niciuna dintre reprezentatiile acestea, asta pentru ca voi lucra la un proiect surpriza, despre care o sa va scriu spre sfarsitul saptamanii.

Pana atunci nu uitati ca aseara a inceput cea de-a XIX-a editie a Festivalului Enescu, despre care organizatorii spun ca este cea mai ofertanta editie din istoria de 51 de ani a festivalului. Pana pe 26 septembrie, cand se va incheia festivalul, vor avea loc nu mai putin de 79 de concerte. Aproape o suta de jurnalişti din strainatate vor transmite de la eveniment, iar cotidianul "The Independent" a plasat deja Festivalul Enescu printre primele sase evenimente muzicale clasice ale lui 2009.
Printre artistii invitati se numara celebra pianista Martha Argerich si violonistul american Joshua Bell, castigator al unui premiu Grammy.
Bugetul festivalului, condus de Ioan Holender, este de sase milioane si jumatate de euro.

As vrea sa cred ca v-am convins sa va aruncati un ochi pe tentantul program al festivalului.

Va urez o prima saptamana de toamna ..usoara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu