marți, 25 august 2009

Cultura revine in forta

Nu am nicio scuza pentru lunga pauza in care nu am scris pe blog, voi incerca in acest inceput de toamna sa ma revansez.

Sunt mult prea multe evenimente despre care nu am scris aici, dar asta nu inseamna ca nu am luat parte la ele sau ca nu m-am interesat de ele pentru a va transmite si dumneavoastra cele mai interesante informatii din viata culturala.

Vara acesta a fost o vara plina de evenimente culturale, voi mentiona in treacat de Festivalul de la Sighisoara unde oaspeţi de seamă au fost soprana Sofia Calgren din Suedia, formaţiile Brigantia din Franţa şi Dizi din Anglia; de festivalul de film Anonimul de la Sfantul Gheorghe ; de Festivalul de teatru pentru tineri Ideo Ideis de la Alexandria, care se afla sub valoros patronaj al unor mari personalitati ca Angela Gheorghiu, Marcel Iureş, Marius Manole, Andi Vasluianu şi... Jeremy Irons.

Evident acesta enumerare nu reflecta nici 1% din ceea ce se-ntampla acum la nivel cultural in Romania, dar sa spunem ca acesta a fost o introducere, un nou inceput al blogului, pentru ca am decis ca de acum inainte sa nu-mi mai permit pauze atat de lungi si promit sa va tin la curent cu tot ceea ce e nou si interesant in viata culturala atat de activa.

Bine v-am regasit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu