luni, 15 februarie 2010

Pasajul englez

Sunt din ce in ce mai fericita cand ma uit la vremea de afara... zapada a inceput sa se topesca, ploile s-au domolit, soarele apare din cand in cand pe cer, deci chiar avem sanse sa iesim din iarna asta grea cu zambetul pe buze.

Sper ca pentru toata lumea a fost un Valentine's day dragut.
Sarind de la una la alta va anunt ca azi incepe postul Pastelui- pentru cei care mai au puterea, timpul si dorinta de a pastra traditiile.

Rolele saptamana aceasta o sa va duca intr-un loc superb, se numeste Pasajul Englez - si pot pune pariu ca foarte foarte putini oameni l-au vizitat vreodata, desi este fix in centru Bucurestiului - mai precis pe Calea Victoriei.
Este un pasaj mic, discret,cu o istorie superba, asezat langa mai cunoscutul pasaj Victoria.
Va invit cu mare drag sa urmariti editia de saptamana asta pentru ca desi am facut cunostinta cu acest loc in timpul filmarilor, si-a castigat un loc fruntas in sufletul meu.



Acestea fiind spuse, sunt mandra ca am apucat sa postez in prima zi a saptamanii si o sa incerc sa revin saptamana asta cu posturi noi.

Cu drag

3 comentarii:

  1. Un om mare face capodopere nemuritoare. O femeie nobila face ceva mai bun: il face pe omul mare.
    (Iulia Hasdeu - "Cugetari")

    RăspundețiȘtergere
  2. buna,
    da, intr-adevar un loc cu mare potential
    eu sper ca incepand de anul acesta pasajul englez o sa devina mai cunoscut
    as fi interesat sa am o discutie cu tine pe tema asta, chiar am nevoie de un sfat
    georgebarbulescu@yahoo.com
    Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  3. : )))) s curios cine ti l'a aratat

    RăspundețiȘtergere