marți, 5 octombrie 2010

Toamna, iar, se numara bobocii...

Astazi am fost la primul curs din noua facultate.
Mai precis la "practica de specialitate" - poate suna ciudat si prea serios, dar a fost minunat, mi-am cunoscut colegii de grupa (treaba asta cu grupele si seriile e ceva foarte nou pentru mine, la UNATC eram 50 - aici doar o grupa are 32 de studenti X 8 grupe....)

A fost o zi frumoasa si mobilizatoare.

Trebuie sa va spun ca mai e putin si TVR Cultural o sa va aduca in case noua grila de toamna.
Pe 16 octombrie o sa vin si eu cu surpriza de anul acesta. Pana atunci mai sunt ceva editii de role in reluare.


Eu una am inceput sa cunosc cat de cat Timisoara, ma bucur ca am multi colegi care nu sunt de aici, asa ca impreuna avem ocazia sa facem cunostinta cu noul oras.

Mi-am propus -(asa cum imi propun mereu si nu-mi iese) - sa va scriu mai des, mai ales ca acum am nevoie de sugestiile voastre legate de orasele in care traiti.
Momentan inca mai astept mail-urile voastre pe adresa amamunteanu@yahoo.com - zic momentan, pentru ca de saptamana viitoare sper sa va pot da o noua adresa de mail unde sa ne vorbim.

Pana la urmatoarea intalnire virtuala eu va doresc zile cat mai putin friguroase, pline de zambete calde.

Cu drag


...asta ascult acum:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu