marți, 13 aprilie 2010

Back on the road

Hristos a inviat!
A trecut mini vacanta de Paste.
Am avut parte de putina liniste, pe care in ultima perioada o cam caut si pot sa pun pariu ca nu sunt singura in aceasta situatie.
Sper ca si vacanta voastra a fost cel putin la fel de draguta ca a mea, cu multe bunatati pe masa in fiecare dimineata, cu zambete si cu vreme frumoasa.

Saptamana trecuta editia rolelor a fost in ton cu Pastele, mai precis am vorbit despre monseniorul Ghika, o personalitate cu o istorie de viata absolut fascinanta.

Saptamana asta, editia rolelor e una putin mai speciala, am fost invitata de catre producatoarea Ruxandra Tuchel sa ma alatur echipei care pentru o zi s-a intors in timp la Palatul Stirbei.
Mai precis am filmat o reconstituire pentru emsiunea "Ziduri si umbre".
Eu am fost una dintre fiicele lui Stirbei, iar faptul ca am reconstituit fapte din viata lor chiar in camerele in care acestia traiau, pentru mine a avut un impact foarte puternic.

Cu aceasta ocazie echipa rolelor, a facut o mini excursie la Buftea unde au surprins imagini din culisele filmarilor si de unde nu puteau sa lipseasca.... rolele, pe care intr-o pauza de filmare mi le-am pus in picioare si am reusit sa spun cate ceva despre palat si despre istoria acestuia.
Am spun prea putine, pentru ca adevarata poveste a familiei Stirbei si a domeniului Stirbei o puteti afla sambata 17 aprilie, la ora 13.00 pe Tvr Cultural in emisiunea "Ziduri si umbre" pe care o recomand cu tot dragul.

Deci saptamana acesta va astept cu rolele la Palatul Stirbei.

P.s: din culisele filmarilor de la Palatul Stirbei pot sa dau o informatie foarte amuzanta, in timp ce filmam am fost muscata de .. un ponei, Doinita o chema si era extrem de simpatica. Dar.. ramane intre noi :)

Cu drag



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu