marți, 5 ianuarie 2010

2010

Un nou an, noi proiecte.
Am mai recunoscut ca imi e groaznic de greu sa updatez blogul, motivul principal ... : timpul.

Dar.. oricum cert e ca desi toti analistii financiari ne avertizeaza ca o sa fie un an cumplit, desi toate rubricile de horoscop sunt pline de vesti gri, eu va asigur ca anul asta o sa fie un an minunat, un an plin de lucruri frumoase, de amintiri superbe.
Oricum ca sa fac si eu urarile de An Nou, va urez tot ceea ce-mi doresc si pentru mine, multa sanatate, multa liniste, putere de munca si multe multe zambete zi de zi.

Un 2010 minunat.

Va astept pe role in fiecare zi, saptamana asta ruleaza o editia filmata la Piata Universitatii, un alt episod din seria "cu rolele prin zapada".

Cat despre rubrica de film din cadrul emisiunii Art@.ro , o sa revina cam peste doua saptamani, dar sper sa apuc sa va anunt aici cu cine o sa fie interviul.


Acestea fiind spuse, eu ma intorc la invatat , caci la facultate se ingroasa gluma si incep examenele serioase.

3 comentarii:

  1. Hei, de unde aveai matricola cu Liceul industrial 31 (Neculce)? Eu am terminat acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. garderoba tvr ne-a ajutat cu costumul :)...

    RăspundețiȘtergere
  3. Amor tranquilo


    Nu te admir exagerat de mult
    Şi nu fac din iubirea mea un cult,
    Căci visurile nu eu mi le fac -
    Eu nu exagerez decat cand tac.


    Nu-mi amintesc exagerat de des
    De chipul tău, dar nu am de ales
    Căci într-o oră, niciun om, ca mine,
    Nu a trăit decenii pentru tine.

    Cu prietenie, Raul (IASI) :)

    RăspundețiȘtergere