luni, 5 octombrie 2009

Zapaceala de octombrie

Promo-ul de la role am inteles ca a inceput sa ruleze pe TVRCultural.
Sambata a fost si prima editie din Art@.ro si spre rusinea mea nu am apucat sa postez aici aceasta informatie.
Pentru cei care au ratat-o, va pot spune ca la rubrica de film invitatul meu a fost Cristian Mungiu, care in seara avanpremierei celui mai noi film al sau, mi-a acordat un interviu in care mi-a povestit putin despre pionierul Mungiu si despre ce au insemnat acesti 20 de ani de la revolutie pentru el si pentru cinematografia romaneasca.

Sambata o sa fie o noua editie Art@.ro de la ora 10.00, iar eu, la rubrica de film, va astept cu un nou invitat special si cu o tema care sper ca o sa va atraga.

Dar pana atunci mai sunt cateva zile , asa cum si pana cand incep rolele mai e ceva, mai precis o saptamana.
Peste fix o saptamana se termina cu reluarile si intram in actiune, asa cum v-ati obisnuit "pe strazile Bucurestiului".
Dar si despre asta o sa va vorbesc zilele viitoare.

Pana una alta eu am inceput facultatea, sunt in ultimul an fapt care imi mananca considerabil din timp.
O sa incerc sa va tin la curent cat mai des cu tot ce se-ntampla nou, dar pe primul plan trebuie sa pun licenta.

Pentru urmatoarele zile o sa va las cu noua grila TVRCultural, pe care va invit s-o studiati si sa va alegeti dupa bunul plac emsiunile preferate.

Aici grila de toamna TVRCultual

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu