duminică, 15 februarie 2009

Din helicopter...



Vineri, 13 februarie, cei care la ora 16.40 au avut televizorul deschis pe TVRInfo - au avut parte de o surpriza.

Pentru 20 de minute am zburat peste Bucuresti.


Da, am renuntat la role si am mers cu helicopterul pentru a prezenta orasul de sus.

Recunosc ca am fost zapacita si emotionata, dar va pot garanta ca a fost o experienta inedita si superba, pe care imi doresc s-o repet cat mai curand.

Asadar pentru cei care nu au apucat sa se distreze saptamana trecuta, sper sa va pot anunta cat mai curand ca ma mai urc in helicopter.


Si vreau sa va spun ca desi colegii mei de la TVRInfo sunt la inceput de drum, sunt o echipa minunata pusa pe fapte mari,iar eu le urez mult succes si putere de munca.

Voi termina acest post in spiritul TVRInfo... TVRInfo- informatie in timp real.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu